Eivät ihan ole mun juttuni noi kylmät ilmat:) Mutta, koska ulkoilmaa olen kovasti vältellyt, olen sitten saanut jotain valmistakin! Vaikka kyllä alkoi jossain vaiheessa epäilyttämään, liekkö ollenkaan valmistuu. Mutta nyt voisi naapurin vauva jo syntyäkin, kun nuttu ja pöksyt on valmiiksi saatu:) Eli siitä keltaisesta mytystä on tullut jotain valmistakin.

Ja koska juuri nyt on talvi parhaimmillaan olen päättänyt kokeilla ihan jotain muuta..kirjoneuleiden tekemistä. Tosin olen aloitellut ihan pineistä töistä, ja ensimmäisenä on lapaset menossa. Ei ole oikeastaan koskaan ollut minun juttuni, monella värillä tekeminen yhtä aikaa, sillä hermothan siinä menee, kun langat on solmussa...mutta jostain syystä nyt vaan oli pakko päästää puikot viuhtomaan...kuvaa tulossa lähiaikoina...sitä ennen voidaan "ihailla" valmista nuttua kera kukkanappien!